På sensommeren 2018 gjennomførte Hedalm Anebyhus en fastpriskampanje med tre utvalgte husmodeller. Strategien i forkant og resultatene som fulgte var så gode at den vant pris i IDN Awards som gikk av stabelen i Barcelona, høsten 2018. Og til våren kommer nok en fastpriskampanje, med tre helt nye hus med på laget.
Det er reklamebyrået til Hedalm Anebyhus, NXT/A2N Reklame- og Digitalbyrå som utførte kampanjen og meldte den inn til konkurransen.
Byråleder i NXT/A2N, Nina Marie Eriksson mente kampanjen var så godt gjennomarbeidet og resultatene så gode at vi hadde forhåpninger om å vinne pris, men at den skulle få sølv i den gjeve kategorien ”Best Customer Strategy” var meget gledelig, avslutter Eriksson.
Frank Johansen, Salgs- og markedsjef i Hedalm Anebyhus er naturligvis godt fornøyd med at kampanjen høster oppmerksomhet også utenfor egne landegrenser.
– Salgstallene i kampanjeperioden var meget solide, og det er tydelig at kundene setter pris på forutsigbarhet når det kommer til huskjøp og pris, sier Johansen.
Det var de tre populære husmodellene; Løvis, Apollis og Frankis som var trekkplastrene i kampanjen. Til våren ønsker Hedalm Anebyhus å utvide kampanjen med tre splitter nye hus.
– Vi er overbevist om at dette er hus som både privatmarkedet og utbyggere kommer til å like. De tre nye husene vil naturligvis også ha en veldig hyggelig pris, sier Johansen.
InterDirect Network er et nettverk av uavhengige reklamebyråer over hele verden. Totalt er byråer representert fra over 22 land og de samles for kompetanseutveksling to ganger i året. NXT/A2N har vært Norges representant i over fem år, og har de siste tre årene vunnet prisen for årets byrå.
Ønsker du mer informasjon om hvordan vi håndterer personopplysninger og hvordan data lagres, les vår Personvernerklæring.